maandag 9 augustus 2010

Bye bye, good old fellow

Mijn lippiercing is eruit! Na 1,5 jaar toch maar besloten dat het genoeg is geweest, ik heb hem er gisteravond uitgehaald, je ziet er nu al de helft minder van (wow, ik wist niet dat dat zo snel ging, ben ik even blij dat ik nooit balletjes ben kwijt geraakt, of iets in die richting!).
Voor de rest ga ik zometeen naar de bioscoop samen met mijn vriend, even langs de ICI Paris en een jurkje terug brengen bij de H&M (hoezo, jurkje zat scheef :/).

Ik heb gisteren een cadeaubon ontvangen van 50 euro voor modellenwerk wat ik eerder dit jaar al had gedaan voor de studiegids, ik vraag me af hoe alles is samengesteld (ik krijg de studiegids volgens mij aan het einde van de maand bij de introductie).

Dat was hem weer voor vandaag. Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel ik weeg, ik heb zelf geen weegschaal en die bij mijn vriend is kapot :3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten